reklama 5 v magazínu pro ženy
 
Portál pro ženy - předplatné magazínu pro ženy zdarma

newsletter

Chcete být informování o nových článcích? Přihlašte se k odběru novinek

archiv

Všehochuť

Nejnovější články

 
Ačkoli se to nezdá, ve městě číhá mnoho nebezpečí v podobě individuí, která vás chtějí „alespoň“ okrást, ne-li něco horšího. A právě věci, které v kabelce běžně nosíte, vám mohou dokonce i zachránit život. Co z kabelky použít při sebeobraně, pokud se nešťastnou náhodou stanete obětí útoku? Jistě, nejlepší doporučení...
 
celý článek | Jana Brandtlová 2021.07.29
Když dětské sny zpřetrhá netvor Erice je jedenáct let a naplno si užívá všech dětských radostí života. Škola, kamarádky, rodinná pohoda, prostě tak, jak to má v normálním dětství být. To ale netuší, že se její život brzy obrátí vzhůru nohama, a to vinou jejího vlastního otce, kterého miluje a důvěřuje mu. Matka musí...
 
celý článek | Martina Limbergová 2021.07.22
Co je zážitkové malování? Zážitkové malování nejsou lekce malování pro nadějné malíře. Jedná se o zajímavou formu sebepoznání v příjemném prostředí kaváren, restaurací či venkovních prostor, kde plátno, barvy a štětce jsou jen prostředkem vyjádření svých emocí a velmi často i poznání, že namalovat pěkný obraz může z...
 
celý článek | Martina Limbergová 2021.07.03
Milý Alexandře, strašně ráda bych Vás podpořila, protože téma homosexuality je jedno z nejtěžších. Zasáhne Vaši osobnost od jejích samých kořenů, postupně zjišťujete, že vlastně nejste tím, kým jste byl dosud, proces uvědomění si odlišnosti a vše další, co s tím vnitřně souvisí… Je to velmi náročný proces, a to ješt...
 
celý článek | Jana Brandtlová 2021.06.27
Někdy takové povyražení stojí pořádný balík, a co hůř, občas saháme i do rezerv a utrácíme i peníze, které jsme šetřily na něco jiného. Takže co s tím? Jak udržet peníze „na uzdě“? Není to snadné. I proto, že obchodníci přesně vědí, jak na nás. Abychom vaši peněženku alespoň trochu ochránili, máme pár tipů, jak nesp...
 
celý článek | Jana Brandtlová 2021.06.24
Internet jsme během covid-19 začali využívat skutečně naplno. Podle ČSÚ se k němu denně připojovalo až 75 % dospělých a pokud jde o lidi ve věkové skupině 16 až 44 let, tak dokonce 95 % lidí z této cílovky. A změnilo se i naše nákupní chování, pokud jde o potraviny a nápoje. Jako Česká republika jsme se dokonce do...
 
celý článek | Nina Albertová 2021.06.17
 

stránka:

 
 

Portál pro ženy