reklama 1 v magazínu pro ženy

newsletter

Chcete být informování o nových článcích? Přihlašte se k odběru novinek

Lockdown a dekorativní kosmetika

 
Lockdown a dekorativní kosmetika

Zajímavá otázka, nad kterou se pravděpodobně vůbec nezamýšlíte. Buď make-up používáte, i když je právě lockdown nebo se nosí roušky, nebo jej nepoužíváte vůbec, anebo jen někdy. Z nového průzkumu na toto téma ovšem vyplynulo, že téměř polovina českých žen během pandemie omezila používání dekorativní kosmetiky.

 

Po odeznění lockdownu se postupně ženy k líčení vrátily, přesto se ale dvě třetiny z nás nyní líčí méně než v minulosti.

Na rozdíl od kosmetiky stoupl zájem o domácí oblečení

Vtipná, nicméně zcela jasná skutečnost. Lockdown mnoho žen odsunul z pracovišť do domácího prostředí, a tak jsme se začaly zabývat spíše tím, co budeme doma nosit, abychom se cítily pohodlně, a přitom se nám i dobře pracovalo. Odborníci sice zdůrazňují, že správné pracovní naladění souvisí i s tím, že vylezete z postele a převlečete se z pyžama, dříve než usednete k notebooku, ale upřímně, která z nás si k tomu ještě obleče bílou halenku, pouzdrovou sukni a boty na jehlách?

                                                                

Po odeznění nejhoršího období se, opět poměrně z logiky věci, začaly ženy ke svému zkrášlování vracet. Ovšem u celých 66 % dotazovaných žen se snížila pravidelnost i intenzita líčení.

Vlastní zkušenost s produktem

Poměrně zajímavé je, že ačkoli ženy od líčení upustily, o to víc začaly sledovat různé tutoriály „jak na správné líčení“ od nejrůznějších influencerek a bloggerek. Přitom podle jejich rad a návodů se řídí pouhá 2 % žen. Takže vliv toho, co najdete na internetu, je ve skutečnosti minimální.

                                                                

Pro Češky je jednoznačně nejdůležitější vlastní zkušenost s tím kterým produktem, a to také ovlivňuje nákupy v drogeriích. Významnou roli hraje také možnost vyzkoušet si produkt na prodejně, ta ovlivňuje nákupní chování u celých 15 % žen.

Dokonce právě nemožnost osobního testování patří mezi hlavní důvody, proč většina českých žen nenakupuje dekorativní kosmetiku na internetu, ačkoli on-line nákupy v jiných oblastech spotřebního zboží u dramaticky rostou.

Přírodní kosmetika ve stínu. Proč?

Další poněkud překvapivé zjištění je, že většina českých žen nemá zkušenosti s přírodní kosmetikou. A protože jsme při výběru líčidel prý velmi konzervativní, jen jedna třetina z nás se během pandemie naučila používat produkt, který se v našich kosmetických taštičkách a kufřících dříve nevyskytoval.

Je zvláštní, že přes všechnu propagaci a snahy vrátit se k přírodě, u kosmetiky to stále neplatí. Zvyk je zkrátka železná košile a mnoho žen odrazuje nejen nemožnost vyzkoušení si produktu, ale též vyšší pořizovací cena.

                                                                

A proč se vlastně tímto tématem zabýváme? Inu, s velkou pravděpodobností se nám blíží další lockdown nebo jiná poměrně razantní opatření, a tak vás chceme povzbudit ke zkoušení nových věcí. Každá změna nás někam posouvá, i pokud jde o takovou zdánlivou banalitu, jako je změna odstínu růže na tváře nebo přechod k přírodnímu matujícímu séru. Vyzkoušejte a uvidíte. Třeba zrovna narazíte na nějaký poklad, který budete používat s radostí dalších pár let.

                                                                

Nouzová opatření nejsou jen o nudě, jsou právě o nových příležitostech a změnách.

Tak s chutí do toho a udělejte si svůj život pestřejší, ať už nás čeká cokoliv.

                                                                

2021.11.28 | Jana Brandtlová | přečteno: 31350x
 

Poslat článek
Tisk

Štítky: make-up líčení lockdown kosmetika dekorativní kosmetika přírodní kosmetika výběr kosmetiky online nákupy

 
archiv

Nejzajímavější články

 

První pomoc při záchvatech žravosti

Záchvaty žravosti nás přepadají z různých důvodů. Někdy si potřebujeme spravit náladu, jindy zaháníme vlčí hlad, dokl...
 
celý článek | Mgr. Daniela Krejčí | 2015.03.01 | přečteno: 31360x

Zařiďte si domov v hřejivém stylu hygge

Domov by měl být hřejivou náručí, kam se vždy rádi vrátíme a odhodíme ze sebe všechen spěch a stres okolního světa. Jak ...
 
celý článek | Martina Limbergová | 2024.12.08 | přečteno: 31355x

Pořídit si služku??

  Tedy samozřejmě slečnu či paní na úklid… ...
 
celý článek | Andrea Tomanová | 2014.05.13 | přečteno: 31354x

Stará láska nerezaví

  Musím se přiznat, že jsem se vždy cítila bývalými přítelkyněmi současných lásek tak nějak nepříjemně ohrož...
 
celý článek | Andrea Tomanová | 2014.09.19 | přečteno: 31365x
 

Portál pro ženy