newsletter

Chcete být informování o nových článcích? Přihlašte se k odběru novinek

4 hlavní důvody, proč jsou ženy tak úspěšné v prodeji

 
4 hlavní důvody, proč jsou ženy tak úspěšné v prodeji

Genderové předsudky jsou ve světě podnikání stále patrné. Ženy podnikatelky čelí vyšším překážkám než jejich mužské protějšky. Přesto se mnoho z nich dokázalo prosadit a těší se zaslouženému respektu. Mezi ty nejúspěšnější a zároveň nejznámější jména patří Oprah Winfrey, Falguni Nayar či Kiran Mazumdar Shaw.

 

Ale v čem vlastně tkví tajemství jejich úspěchu, a to zejména v oblasti prodeje? Odpověď vás zřejmě nepřekvapí. Ženy disponují kombinací specifických vlastností, které jim dávají jedinečnou výhodu. Navíc se již dávno sžily s moderními nástroji – moc dobře vědí, co je CRM systém a mnohdy z něj umí vytěžit víc než mužští protějšci.

1. Schopnost navázat spojení

Ženy jsou přirozeně dobré v komunikaci a naslouchání, což jsou základní atributy při budování obchodního vztahu. V prodeji je totiž důležité efektivně sdělit myšlenku, ale také pochopit potřeby a obavy klienta. Díky své empatii a schopnosti vnímat detaily jsou ženy schopné snadno budovat důvěru a stabilní obchodní partnerství.

2. Kreativní myšlení

Prodej je dynamický obor, kde je nutné hledat inovativní řešení a přizpůsobit se potřebám trhu. Ženy často přistupují k výzvám s otevřenou myslí a nabízejí jedinečný pohled na danou problematiku. Kreativní myšlení patří mezi nejvíce oceňované dovedností ve světě byznysu – a jsou to právě dámy, které v této disciplíně vynikají.

3. Sebedůvěra a odvaha riskovat

Kdo chce v oblasti prodeje uspět, musí mít odvahu zdravě riskovat. Známé tváře z řad úspěšných podnikatelek potvrzují, že to skutečně platí. Ale nezaměňujme kuráž se zbrklostí - ženy obvykle velmi pečlivě zvažují budoucí kroky, a proto jsou schopny učinit promyšlená a úspěšná obchodní rozhodnutí.

4. Organizace a multitasking

Ženy jsou často zodpovědné za více rolí, ať už jde o rodinný život nebo řízení firmy. Tato schopnost multitaskingu a efektivní organizace jim umožňuje, aby si udržely přehled a řídily své obchodní aktivity vysoce efektivně. Fakt, že dokážou skloubit různé aspekty svého života, jim umožňuje uspět i v prodeji. A když mají po ruce špičkový software pro řízení projektů, cestu k vytyčenému cíli jim nemůže překazit snad vůbec nic.

 

2024.09.20 | Nina Albertová | přečteno: 809x
 

Poslat článek
Tisk

Štítky: ženy podnikání práce

 
archiv

Nejzajímavější články

 

Krása v průběhu času. Pleť bílá versus bronzová

V posledních desetiletích se názor na „smyslné opálení“ nezměnil, i když vyznavačů bílé, respektive přirozené barvy plet...
 
celý článek | Jana Brandtlová | 2021.05.28 | přečteno: 31146x

Nízkokalorické svačiny: jaké sušené ovoce a ořechy?

Pokud máte chuť na něco malého, je dobré vybírat zdravé alternativy. Jaké nízkokalorické svačiny můžete sníst? ...
 
celý článek | Nina Albertová | 2023.11.06 | přečteno: 1370x

Jak mít život bez bolesti zad a kloubů?

Bolesti zad, svalů a kloubů patří mezi časté zdravotní potíže, se kterými se potýká alespoň občas téměř každý. U někoho ...
 
celý článek | Martina Limbergová | 2017.11.18 | přečteno: 30946x

MDŽ - tradice nebo přežitek?

Milé dámy, je tu 8. březen a ten se nese, jak známo, ve znamení „našeho“ MEZINÁRODNÍHO DNE. Má podle vás ...
 
celý článek | Kateřina Pořízová | 2015.03.07 | přečteno: 30813x
 

Portál pro ženy